Wednesday, April 1, 2009

LynnDaz on 1 april 2009

mmm... lama aku tak menjengguk ke blog aku nie... sekarang nie aku berada kat dalam library kat UiTM kedah nie.. dah hampir setahun setengah aku berada kat UiTM kedah nie. Pertengahan tahun depan.. waaaa..hhh.. insyallah aku akan grad untuk kali ke dua... DEWAN SRI BUDIMAN tunggu aku... akan ke sana lagi. Sekarang niee.. aku bz untuk aku nak exam lagi... adoi bila lah aku nak abih ngan donia exam nieee.. but this is a price i must pay for what i'm choose heeee..... tak apo berkorban jap niee....
Cuti niee.. pun jadual aku macam nak pack nieee... banyak aktiviti persatuan yang memerlukan aku untuk menjalankan nya adoi.... tapi tak apo.... aku sukakan nya.... apo lagi aku cuti 3 bulan nieeee.. berpersatuan laa sungguh2... !!!
Berita yang paling aku mengumbirakan aku apa bila TENGKU SHIRIN anakanda kepada Yang Mulia Raja Perlis Syed Sirajuddin telah bersetuju untuk menjadi penaung persatuan kami yang agak lama terabai kerana perubahan dalam politic negeri perlis nieeeee. Harap baginda dapat memberikan aura baru dalam persatuan niee... amin.
Cuti nieee.. pun banyak kawan2 yang nak khawin... nak kena pie jugak.. lagi2 kenduri khawin rem kawan baik aku masa matrik nanty.... insyallah aku akan pie sana. then izan.. sama2 komander masa kat uitm arau dulu. caya lah izan finally ko kawen jugak ngan ayin tuuu cayalah mamu... then oney pun sama ajak aku teman dia kat grik nanty waaaaaaaaaa.....
nanty aku kawen sapa plak nak teman yaaa heeee
oklah...... nak balik umah sewa laaaa.... nanty cuti aku berblog puas2 ok...
muah muahhh...
kawan2 doakan lynda BERJAYA DENGAN CEMERLANG dalam final exam kali nieee.. buat kawan2 persejuangan aku.... slamat poning kepala... muahhhhh

2 comments:

  1. makcik boleh!! Chaiyuok!! hum kawan2 makcik ramai kawin.. bila kami nak balik kuala makan nasik minyak umah makcik lak ni.. huihuihui

    ReplyDelete
  2. mak cik xwat nasik minyak ok..
    kenduri dier nnti jamu air kosong ngan beskut kering jer..

    ReplyDelete