Monday, January 26, 2009

Hari Pertama 20 JaNuary 2009

hEe... muka niee.. muka pagi pertama aku berumur 17 tahun + 10 tahun lagi hee... bangun pagi jaa terus ambik hs and shoot muka dengan tak bagus muka lagi... gg pun lum gosok lagi heeee.. rambut pun mengerbang lagi heeee... kira gambaq niee limited edition tau... khas buat sesiapa yang sudi membaca blog lynndazlove nieee............heeee.......




then........................




pass tuu baru laa cuci muka.... ikat rambut balik........
jeng..... jeng...


Bertukar................
hee.... dah ok balik heee.............
oklah nak citer pasal malam tadi... ramai jugak laa yang wish birthday kat aku.... orang yang pertama wish birthday aku biaser laa owang yang setia setiap tahun wish aku birthday........ cikgu Mat Noq... kawan baik aku masa aku skolah2 dulu.......... cian kat dia.. sora pun kuar tak kuar iyo laa demam tapi sudi jugak nyanyikan lagu... birthday buat aku.....................
heee... thanks my luvly friend ok.........
so... now.... i must be Stronger................................... muah muahh...
cayiok lynndaz.............................

1 comment:

  1. produk apo plak.... produck... merbok laa..amboi nik luku jugakk..kang... heeee

    ReplyDelete