Monday, January 26, 2009

NooDLe PaRTY...




wallah..windunya nak buat noodle party lagi kan....... malam2 makan meggi sama2... rasa nikmat nya.............................
banyak perkara yang buat aku windu skg nie......................
sekarang niee aku menjadi perindu yang setia plak....... banyak perkara yang aku windu laa plak
peristiwa2... orang2.. yang jauh dan pergi buat selamanya..... banyak laaa............ cuma skg niee...bila laa aku nak windu pada orang akan menemani hidup aku buat selama nya heee cewah jiwang plak.. iyo laa sampai skg single lagi tapi.... tah laa bila.. tunggu laa grad kali ke 2 dulu... dapat jd PTD kaa dulu heee.....
hee.. apo aku melalut nieee...
kesimpulan nya...
bila nak buat noodle party lagi nieee... cara masak pun senang ajo.. koyak plastik... rendam dalam ayaq hangat... tunggu jap then makan heee...
muah muah muah


No comments:

Post a Comment