Monday, January 26, 2009

i Miss My LuvLy boyFrIeNd...


Heee.... guess Who?? nie laa mR sawa.... heee... dah lama tak main2 ngan ular sawa nieee... masa aku duk atif pertahanan awam dulu.... ular niee dah jd buah hati aku dah... heee...miss mr ular sawa nieee.... omey kan... sepadan tak kami....!!!=)
dulu.. aku nie penakut jugak ngan ular2... niee... nak dijadikan cerita arwah ayah aku dulu pernah jadi pengurus taman ular negeri perlis tuu then... umah aku mmg di penuhi dengan ular2 nieee.. jadi mahu tak mahu aku kena laa ber "manja" dengan ular2 nieee... hee di tambah plak aku menjadi ahli pertahanan awam..... banyak "raja" ular kat dalam tuu... tangkap ular laaa.. jadi.... owang kata 'Tak Kenal maka tak Chinta kan... dan kenal windu2 plak" hee.. ayat tah hengat................
Buat my bestfriend faisal a.k.a Kavy.. sowy kalau ang terkejuz tgk ular niee.. aku tahu ang fhobia ulaq niee kan. aku selalu kacau ang pakai ular kan heee.. sowy ok.. apo2hal ang ttp kawan baik aku selama nya ok...
muahmuah...............


No comments:

Post a Comment