Monday, January 26, 2009

KLD FrieNdsHIp..





sign Of FriendShip.....................






adam and lynda a.k.a jenab

Hee.. tetiba rasa nak abadikan segala kenangan dalam blog niee.. berkongsi bersama...

tgk2 balik pic2 dalam lap top niee teringat pada adam.....yang aku kenal masa aku mula2 untuk ke KLD tunas samudera..... dia senior aku laaa even kami sebaya...

opsss.. nie bukan skandal ok... kami kawan.

then... pada tahun 2004 KLD tunas samudera ader buat .... alumi di klang... ala masa tuu tsunami.. ,melanda... masa tuu aku di klang... then malam tuu adam ader ks aku satu duit kertas lama seringgit laaa... tetiba ajo.. dia suruh aku sains satu.... then dia sains satu... sebagai tanda kami akan "KAWAN SAMPAI BILA2" heee.. bukan tawen tau.. then .... pada tahun lepas tahun 2008 masa aku ke pangkor... aku berkesempatan singgah jap di ipoh dan berjumpa dengan adam...... jumpa di jusco ipoh...

masa tuu tetiba adam bertanya pasal duit sebelah lagi tuu...

terasa sweet plak bila sama2 kuarkan duit tuu then cantum kan balik......... sweet sgt...

anyway adam.... apo2hal kita kawan sampai bila2.....alon2 forever...............

muah muah...lynnda a.k.a jenaB nama samaran masa di kapal........

1 comment:

  1. Buhcuk laa ko nik.. nak langsung apo... dia tuu dah ado awek laa aku ... kawan gelap dia ajo heee.. aku nak Ko laa nik... bila kita nak langsung heeee

    ReplyDelete